torsdag 23 april 2009

No More Kurmi

22:a april. Jo jag vet att publiceringsdatumet pastar att det ar den 23:e men nu befinner jag mig ju pa andra sidan jordklotet och har ar det fortfarande den 22:a.

Sa en gang till. 22:a april. Sista dagen pa Kurmi. Detta firades? med glass i gigantiska mangder. Nu pastar dom att det ar karaoke som galler ikvall. Marie ar en aning skeptisk till detta. Vi far se...

Fran och med imorgon ar det semester som galler. En vecka ungefar innan hela klassen mots upp i La Paz for att spendera nagra dagar dar innan hemfarden. Imorgon blir det spa och sedan manga manga timmars bussresa. Forst till La Paz, sedan vidare till Peru och Cusco. Darifran ska jag och Lina forsoka ta oss till Macchu Pichu. Reskassan ar lite snal maste erkannas, men pa nagot satt ska det nog fungera.

Kanns konstigt att jag nu bara kommer att tillbringa ett dygn till har i Cochabamba. Kommer att sakna denna underbara stad som varit mitt hem den senaste tiden. Det kommer kannas forfarligt hemskt att aka harifran imorgon.

1 kommentar:

A-K sa...

Hmm, jaaa...förstår att de känns surt å åka hem igen, men jag e iaf glad för de :D å kalla mig gärna självisk dårå!! ;) vi ses å hörs! Kram moster.